[dnd] Campanie irc

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Wed Jun 15 12:09:36 EEST 2011

On Tue, 2011-06-14 at 07:34 +0200, Cristian Gratie wrote:
> Pai bine, mai, dar pe mine m-ati uitat complet? :P. Adica stiu ca sunt
> plecat si ca nu prea am mai vb cu nimeni & all, but still.

Salut Cristi,

n-am uitat complet de tine, dar am completat rapid lista cu oamenii cu
care am contact mai ușor, că mi-e mai simplu să ne organizăm așa. Eram 5
oameni pentru că deja cu 6 mi se pare greu și pentru că îi țineam lui
Vlad un loc liber pentru când se întoarce din SUA.

M-am decis să-l las pe Vali să ia locul din trei motive:

1. A fost cel mai responsiv.
2. A fost DM ceea ce o să prindă bine când o să mai lipsesc eu sau am și
eu chef de-o sesiune ca și player.
3. După cât s-a chinuit și el cu noi ca DM nu puteam să-l refuz.

În funcție de cum mai evoluează lucrurile există mereu posibilitatea de
a se elibera un loc. Dacă se ajunge acolo evident că te vom anunța.

Note: nu știu ce are lista, dar câmpul reply-to nu prea mă ascultă, deși
în acest mail văd că apare ok. Cel mai bine e să dați reply to all, that
always seems to work.

--
Andrei Buhaiu