[dnd] Campanie irc

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Tue Jun 14 12:36:57 EEST 2011

On Mon, 2011-06-13 at 23:47 +0300, Andrei Buhaiu wrote:
> [...]
>
> după cum am discutat urmează să pornim o nouă campanie pe irc începând
> de joia aceasta la ora 20:00. Nu am creat încă un canal, cum vă am pe
> toți în lista de messenger o să discutăm joi pe ce canal trebuie intrat.
>
> Participanții sunt Lucian, Irina, Sorin, Codruța și Mihai. Vă rog să-mi
> trimiteți un character sheet până joi la ora 16:00 pe mail, cel mai bine
> ca reply la acest thread. Nu mă interesează atât de mult power-urile, un
> pic de background și skill-urile e bine să le aveți.
>
> Nu există niciun fel de restricție la această campanie, o să discutăm

Cumva câmpul de reply-to a eșuat groaznic, poate acum îl pune cum
trebuie. Aveți grijă să dați reply pe listă.

And now for something completely different, am primit un mail de Vali
Lungu care arată în felul următor.

On Tue, 2011-06-14 at 09:45 +0100, Valentin Lungu wrote:
> Hey, can I play on Thursday? I promise I'll be good :)
>

> Class: Battlerager Fighter
> Stats: str 18, con 14, dex 14, int 10, wis 13, cha 8
> Feats: Improved Vigor, Master at Arms
> Trained: Athletics, Endurance, Intimidate, Nature?
> God(s): Kord (Battle, Strength) , Pelor (Agriculture)
>

> Next up, background first draft (I'll flesh it out when I get home);
> some campaign background might help.
> Am idei si pentru alte personaje daca nu se potrveste cu partyul :)
>

> btw, cum va merge la master?

Da, poți să joci, dar am ajuns la limita superioară așa.

La master ne merge bine, pierdem vremea.

--
Andrei Buhaiu