[dnd] Respec

Lungu Valentin schlumpu at yahoo.com
Sun Nov 1 18:47:47 EET 2009

> 3. alte sugestii, propuneri, dorinte, plangeri etc.

În general a fost bine, dar cred că ar trebui mai puţin meta-gaming
şi mai mult role-play, nu de alta da parcă avem de prea multe ori
şi telepatie şi posibilitatea de a opri timpu să ne gândim (asta e

ideea de _Role Playing_ game) (and that kind of takes the fun
away dacă nu v-aţi prins ce vreau să zic până aici ;) )
3.1. de acord, de acum incolo o sa insist sa actionati rapid in lupta,should you take too long you might miss your turn,...; besides din cate stiu (n-am verificat) telepatia e ca speaking in combat (free action, few sentences)
3.2. you should also roleplay in combat, adica nimeni nu comunica in character si toata lumea vb. la persoana a treia, (and everybody takes bloody ages to act); nici un personaj nu intra in panica si fuge cand mai are un pic si moare, atacati tot ce misca,... (sidenote: statuile, ursul si kruthicii (adica aproape toate combat encounterurile) puteau fi evitate, you just failed the challenges:( )
> 2. riddles and puzzles: looking into it, as well as social encounters.

Also, spor pe partea asta că a cam lipsit :) .

Sorry, I'm a new DM. Dar vedeti voi pe Orcus
n. sapt. asta nu cred ca am cum sa tin, dar daca vrea Andrei ca personajul luisa plece in padure sa se imprieteneasca cu spiritul naturii si sa se intoarcawildblood, poate il convingeti sa tina el ;) , si pot sa-i spun ce aveam de gand...(sau alt 'voluntar')