[dnd] Respec

Alexandru Macovei alexnmaco at gmail.com
Sun Nov 1 13:24:31 EET 2009

> 3. alte sugestii, propuneri, dorinte, plangeri etc.

În general a fost bine, dar cred că ar trebui mai puţin meta-gaming
şi mai mult role-play, nu de alta da parcă avem de prea multe ori
şi telepatie şi posibilitatea de a opri timpu să ne gândim (asta e
ideea de _Role Playing_ game) (and that kind of takes the fun
away dacă nu v-aţi prins ce vreau să zic până aici ;) )

> 2. riddles and puzzles: looking into it, as well as social encounters.

Also, spor pe partea asta că a cam lipsit :) .

--
Alex