[dexonline] Despre tichete

Catalin Francu cata at francu.com
Tue Oct 18 16:32:03 EEST 2011

Salut Mihai,

Da, pe #223 l-am definitivat eu. Acum sunt în stadiul de colectare de
feedback de la cei 7-8 autori care deja au scris aplicații care se
sincronizează folosind unul din protocoalele vechi.

De #243 Crawler de texte românești se ocupa Bogdan Casu, dar ultima
oară am comunicat cu el pe 6 septembrie. Nu știu dacă a investit mult
timp. Voi îl cunoașteți / țineți legătura cu el? Înclin să zic că e ok
să-l preia altcineva, iar pentru Bogdan are balta pește, avem 200+
tichete :-)

Pentru #241 Depistare automată a clonelor, API-ul de la Google pare
perfect. Ar fi bine ca scriptul să caute și prin definiții și să ia un
text de 10 cuvinte-cheie lungi, că dacă facem hard-code la un text,
unealta noastră poate fi fentată dacă clona îi interzice lui Google să
crawleze acea definiție. Deci este nevoie de o interacțiune minimă cu
baza noastră de date.

Cătălin