[dexonline] Despre tichete

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Oct 17 16:05:33 EEST 2011

Salutare,

Pentru CDL fusese propus spre rezolvare tichetul #223 Protocol nou de
exportare a datelor.  Între timp l-am căutat aici [1] și nu l-am
găsit. Iar pe site-ul ROSEdu Hackday [2] apare tăiat. Eu am dedus că a
fost rezolvat și am șters repede din prezentarea proiectului pentru
cursul CDL. Am văzut în schimb un alt task interesant, care nu știu
exact în ce stadiu e [3].

Cu privire la tichetul #241 Depistare automată a clonelor care încalcă
licența GPL --> cred că e o idee să folosim API-ul de la Google, e un
tutorial foarte bun aici [4]? Aveți o altă propunere pentru
soluționarea acestuia? Pare să nu fie ceva greu și mă gândesc că este
independent de codul sursă al DEX Online și aș putea să lucrez
împreună cu studenții noi de la CDL la acesta. Și cred că soluția are
o mică legătură cu [3].

[1]: http://wiki.dexonline.ro/report/1
[2]: http://wiki.dexonline.ro/wiki/ROSEdu
[3]: http://wiki.dexonline.ro/ticket/243
[4]: http://code.google.com/apis/websearch/docs/

Cu bine,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna