[dexonline] Fwd: Install madness

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sat Oct 15 21:52:14 EEST 2011

On 10/15/2011 09:47 PM, Mihai Barbulescu wrote:

> Salut Vlad,
>
> Nu stiu unde ti-ai bagat tu copia lui DEX Online, dar lui Costash i-am
> pus-o in /var/www si ar trebui, daca a ajuns in punctul in care ai
> ajuns si tu, atunci cand ii da localhost/DEX/wwwbase sa mearga.

Da, un workaround este să pui tot smarty-ul în phplib și adodb în
același director mi se pare. Problema apare datorită faptului că php-ul
nu se uită unde trebuie, smarty și adodb sunt instalate.

> [...]
> /etc/apache2/sites-enabled/000-default conform a ceea ce scria la [1]
>
> [1]: http://www.ubun2.com/question/302/how_install_enable_apache_mod_rewrite_ubuntu
>
> De asemenea, vad ca mailing listul nostru nu a arhivat discutia pe
> care am avut-o inainte de CDL despre instalare (nu gasesc arhive decat
> din februarie 2011). V-as fi indrumat catre acea discutie unde am
> adunat mai multe erori de care m-am lovit la o reinstalare si sunt
> puse si solutii pentru acestea.
>
> P.S.: Cand postati pe lista setati-va emailul pe plain text

Da, please. Folosiți plain text. My eyes bleed de fiecare dată când
citesc un mail html :)). Și de preferat bottom posting (reply-ul se face
la final sau in between paragraphs, nu înainte de textul citat).

--
Răzvan Botea
My Bible - http://knowyourmeme.com/