[dexonline] Fwd: Install madness

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Oct 15 21:47:30 EEST 2011

2011/10/15 Vlad Tp <vladtp91 at yahoo.com>

> Salut ! :)
>
> Am reusit ( cred ) sa rezolv problema pe care o aveam cu configurarea bazei de date .
> Primeam eroare cand executam comanda : php migration.php si asta din cauza neinstalarii a 2 pachete : libphp-adodb si smarty ( desi eu tin minte ca le instalasem ) .
>
> Acuma cand execut comanda imi afiseaza :
> Current schema version is <00060>
> 0 patches applied.
> New schema version is <00060>
>
> Erorile pe care le primeam sunt ( in caz ca poate le-o avea si Costash sau poate or trebui la ceva ) :

> [...]

Salut Vlad,

Nu stiu unde ti-ai bagat tu copia lui DEX Online, dar lui Costash i-am
pus-o in /var/www si ar trebui, daca a ajuns in punctul in care ai
ajuns si tu, atunci cand ii da localhost/DEX/wwwbase sa mearga.

Eu zic ca esti foarte aproape de reusita, deci felicitari! Despre
configurarea lui Apache ca sa mearga rewrite rules din .htaccess eu am
facut urmatoarele:

sudo a2enmod rewrite
sudo /etc/init.d/apache2 restart

Și apoi am mai făcut modificări în fișierul (asta sub Ubuntu 10.04 la
mine, dar amandoi aveti Ubuntu, deci ar trebui sa fie cam la fel)
/etc/apache2/sites-enabled/000-default conform a ceea ce scria la [1]

[1]: http://www.ubun2.com/question/302/how_install_enable_apache_mod_rewrite_ubuntu

De asemenea, vad ca mailing listul nostru nu a arhivat discutia pe
care am avut-o inainte de CDL despre instalare (nu gasesc arhive decat
din februarie 2011). V-as fi indrumat catre acea discutie unde am
adunat mai multe erori de care m-am lovit la o reinstalare si sunt
puse si solutii pentru acestea.

P.S.: Cand postati pe lista setati-va emailul pe plain text

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna