[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Catalin Francu cata at francu.com
Fri Oct 14 18:19:11 EEST 2011

Aha, asta cu "Fatal error: Smarty error: unable to write to
$compile_dir '/var/www/DEX/templates_c'. Be sure $compile_dir is writable by
the web server user." e destul de clară.

Ai rulat tools/setup ? Acolo se configurează toate permisiunile necesare.
Sau poți să rulezi de mână "chmod 777 templates_c". Din păcate svn nu știe
permisiuni.

Cătălin