[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Oct 14 18:05:53 EEST 2011

2011/10/14 Catalin Francu <cata at francu.com>:
> Done and done. Am modificat dex.conf.sample cu memcache = 0 și alte
> modificări utile. Nu uitați că dex.conf nu este sub controlul svn, deci
> trebuie editat manual. Dar modificarea va ajuta generațiile viitoare. :-)
> http://wiki.dexonline.ro/changeset/542
> Cătălin

Ok, am facut configurarile necesare (înainte să zică Răzvan Botea de
memcache îi dădusem disable), dar nu am apucat să anunț. Încă mai am
erori [1] când vreau sa intru pe [2] ... Nu stiu, ceva cred ca imi
scapa...

[1]: Notice: Trying to get property of non-object in
/var/www/DEX/phplib/db.php on line 89 Notice: Trying to get property
of non-object in /var/www/DEX/phplib/db.php on line 89 Notice:
Undefined index: Definition in
/usr/share/php/adodb/adodb-active-record.inc.php on line 541 Notice:
Trying to get property of non-object in /var/www/DEX/wwwbase/index.php
on line 24 Fatal error: Smarty error: unable to write to $compile_dir
'/var/www/DEX/templates_c'. Be sure $compile_dir is writable by the
web server user. in /usr/share/php/smarty/Smarty.class.php on line
1093

[2]: http://localhost/DEX/wwwbase/

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna