[dexonline] Firefox addon submited

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sun Mar 27 15:56:36 EEST 2011

Salutare,

La sugestia lui Adrian Scoica/Alex Morega am submitat pe
addons.mozilla.org- dex online toolbar. Cica trebuie sa primeasca un
review, de-aia butonul
apare cu galben...O puteti descarca si testa de aici:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/dex-toolbar/

Daca sesizati bug-uri raportati-le. Am facut o imbunatatire si anume la
butoane: am pus cate o poza pentru cauta de pe DEX si cauta pe Google.

Un bug il stiu eu deja: nu se memoreaza cuvintele cautate de utilizator...si
trebuie sa vedem cum am putea face asta. Un al doilea bug e ca ar trebui
facuta sa mearga si in IE/Chrome (am gasit deja pe net un tutorial despre
cum sa faci in IE -
http://www.codeproject.com/KB/shell/ietoolbartutorial.aspx - vreau doar sa
ma distrez incercand sa o fac sa mearga). Ar trebui sa ii anuntam pe cei de
la DEX ca am rezolvat cu toolbarul si ca avem deja o versiune "light" pe
care speram sa o imbunatatim.

Multumesc mult
Mihai Barbulesu

P.S.: Sambata nu pot sa vin, am partial la etlh :( .

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com