[dexonline] Rugaminte: incercati sa instalati ceva

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Mar 25 23:01:14 EET 2011

Salutare tuturor,

Ma iertati daca va deranjez cu acest mesaj, asa tarziu in noapte, dar v-as
ruga sa intrati la http://swarm.cs.pub.ro/~mbarbulescu/ si sa incercati sa
instalati toolbarul respectiv si apoi sa il testati si sa imi spuneti daca
obtineti rezultate "asteptate"...

Va multumesc! Oricum maine la "hackaton" am sa rog pe mai multi sa il
incerce.

Ah...da...sunt unii care folosesc Windows...inca nu stiu cum sa fac un "kit
de instalare" pentru windows...dar ... sper sa rezolv problema :) ..Poate
stiti voi cum sa il fac si ma instruiti.

Mihai Barbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com