[dexonline] Cum sa ne logam pe trac la DEXOnline folosind OpenID

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sun Mar 13 10:24:04 EET 2011

2011/3/12 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>

> P.S.: Adrian mi-a spus azi ca are un toolbar deja scris si as vrea sa mi-l
> trimita sa il vad si eu.

Ai inteles gresit :D. Am spuns ca trebuie sa pornim de la un toolbar deja
scris si sa il modificam pe ala. Un scurt tutorial pentru realizat
toolbar-uri pentru firefox cred ca se poate gasi aici[0]. Eu mai stiu cativa
prieteni care au realizat extensii de browser ca sa interfateze aplicatia
lor cu utilizatorul si mi-au recomandat acest site.

O sa il citesc si eu acum :D.

> P.P.S.: Incerc sa nu ma dau batut in incercarea de a il face, desi stiu ca
> imi va fi foarte greu.

Nu e greu, dureaza mai mult pana te prinzi unde scrii cod, si unde se vede
ce ai scris.

[0] - http://www.borngeek.com/firefox/toolbar-tutorial/