[dexonline] Cum sa ne logam pe trac la DEXOnline folosind OpenID

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Mar 12 20:52:19 EET 2011

Salut,

Ma gandesc ca toolbarul sa aiba integrata o bara de cautare in care se
introduce cuvantul si utilizatorul e redirectionat catre pagina care gaseste
definitiile cuvantului si apoi am inteles ca se lucreaza la Word of the
day/Random Word si ar trebui vazut cum le-am putea integra pe astea. Ar
trebui sa "imite" intr-un fel toolbarul pe care il ofera MacMillan
Dictionary: http://www.macmillandictionary.com/tools/webmastertools.html ...
nu cred ca voi reusi performanta aia...dar...macar incerc si ar trebui sa
iasa ceva (zice si in tichet sa fie ceva "light" la inceput).

P.S.: Adrian mi-a spus azi ca are un toolbar deja scris si as vrea sa mi-l
trimita sa il vad si eu.

P.P.S.: Incerc sa nu ma dau batut in incercarea de a il face, desi stiu ca
imi va fi foarte greu.

Mihai Barbulescu

2011/3/12 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Salut Mihai,

> http://wiki.dexonline.ro/ticket/220

> http://www.borngeek.com/firefox/toolbar-tutorial/
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb735854(v=vs.85).aspx

> invat pentru asta, sa stiu de unde pornesc, ar fi suuuper !
>
> Ce ar trebui să facă toolbar-ul? :)
> -- Alex

Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com