[dexonline] git repository pentru cdl

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 8 18:56:39 EET 2011

Salutare,

Cand incerc sa dau comanda:  git push origin alexm (sau ma rog git push
origin mbarbulescu) mi se cere parola: git at rosedu.org's password:

Nu am primit/setat nici o parola...Am facut toti pasii din acest mail.

O chestie nu am inteles de la curs: cum imi actualizez fisierele de la mine
sa fie la fel cu cele care sunt pe repository?

Multumesc anticipat pentru raspuns(uri)
Mihai Barbulescu

2011/3/8 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Salut,
>
> Avem repository[0] oficial pentru CDL. Momentan avem drept de scriere doar
> eu și Adrian. Vă rog să-mi trimiteți chei publice SSH[1] ca să vă adăugăm la
> committeri. După care recomand următoarele schimbări:
>
> 1. Schimbați repository-ul upstream. Acum e repo-ul meu pe GitHub; vrem să
> devină cel de la rosedu:
>
>    git remote set-url origin git at rosedu.org:dexonline.git
>
> 2. Redenumiți branch-ul master ca să fie clar că e al vostru (presupun că
> sunteți pe master, nu pe alt branch; scrieți numele vostru în loc de alexm
> [...]

Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com