[dexonline] git repository pentru cdl

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Mar 8 09:57:49 EET 2011

Salut,

Avem repository[0] oficial pentru CDL. Momentan avem drept de scriere doar eu și Adrian. Vă rog să-mi trimiteți chei publice SSH[1] ca să vă adăugăm la committeri. După care recomand următoarele schimbări:

1. Schimbați repository-ul upstream. Acum e repo-ul meu pe GitHub; vrem să devină cel de la rosedu:

    git remote set-url origin git at rosedu.org:dexonline.git

2. Redenumiți branch-ul master ca să fie clar că e al vostru (presupun că sunteți pe master, nu pe alt branch; scrieți numele vostru în loc de alexm :)

    git branch -m alexm

3. Trimiteți schimbările pe repository-ul central:

    git push origin alexm

Pentru verificare, înainte și după operațiuni, puteți folosi comenzile:

    git branch -av
    git remote show
    git remote show origin

See also the book "Pro Git"[2]. Eu intenționez să iau acele schimbări și să fac patch-uri pe care să le trimitem la DEXOnline. În viitor o să vedem cum faceți și singuri operațiunea asta.

-- Alex

[0] git at rosedu.org:dexonline.git
[1] https://help.ubuntu.com/community/SSH/OpenSSH/Keys#Generating%20RSA%20Keys
[2] http://progit.org/book/