CDL - DEXOnline

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Feb 21 13:27:25 EET 2011

On 21 Feb 2011, at 13:21, Botea Răzvan wrote:

> Păi mă gândesc că mi-ar trebui funcțiile din biblioteca aia, iar eu dacă n-o am...Și nu are vre-un fișier de config în php să-i spun ce user sa foloseacă, pe ce server se conect. la mysql ? Eu useru și parola o am în php.ini, deci nu e nevoie de credențialele astea direct în scripturile php.

> [...]

Păi...
1. Ce bibliotecă îți lipsește? sql-functions.so se crează când rulezi "tools/setup". Altceva nu îți trebuie pentru MySQL.
2. Nu știu dacă te ajută user/parolă in php.ini, eu le-am trecut în dex.conf: "database = mysql://dex:dex@localhost/DEX" (pentru cazul meu).
3. Opțiunea "-p" la comanda mysql înseamnă să introduci parola când te întreabă el, după ce dai drumul la comandă. Deci documentația pare greșită.
4. Don't worry about storage engine. Dump-ul de bază de date ar trebui să se ocupe singur de asta.

Spor :)
-- Alex