CDL - DEXOnline

Botea Răzvan utherr.ghujax at gmail.com
Mon Feb 21 13:21:31 EET 2011

On 02/21/2011 01:04 PM, Alex Morega wrote:
> N-are ce să facă rău :) Mie mi-a mers doar cu mysql root user, nu cu userul dex... vezi și tu.

Păi mă gândesc că mi-ar trebui funcțiile din biblioteca aia, iar eu dacă
n-o am...Și nu are vre-un fișier de config în php să-i spun ce user sa
foloseacă, pe ce server se conect. la mysql ? Eu useru și parola o am în
php.ini, deci nu e nevoie de credențialele astea direct în scripturile php.

Am încercat importarea dar nu știu de ce nu merge. Am dat comanda exact:
mysql -u root -p root DEX < dex-database.sql ...fisieru il am in working
directory (nu-mi merge cu "-p root", doar cu "--password=root". îmi zice
DEX unknown database... ok îl creez simplu în cli cu "create database
DEX" dar mi-e teamă de faptul că nu știu ce storage engine e folosit
implicit.

Dacă mai întâmpin probleme cu importarea mai trimit un mail (scuze de
spam pentru ceilalți :)) )