[cspay-dev] Intalnire luni 16:00

Lupescu Grigore lupescu_grigore at hotmail.com
Sun Jul 19 13:57:13 EEST 2009

Datoria unor probleme maine(luni) nu o sa am cum sa ajung la laborator.In restul zilelor nu o sa am in principiu probleme in ajunge. Pana maine am sa continui cu corectarea eventualelor probleme si optimizarea codului la partea de import . Daca se incepe partea de WebUI va rog sa scrieti in arhiva un mesaj referitor la ce s-a discutat si cum am urma sa ne impartim (daca ne impartim) ...
Deasemenea considerand ca modulul de import este functional (cat de cat) un test al aplicatiei ar putea fi efectuat.In eventualitatea unui test si a sesizarii problemelor pe partea de import va rog un mesaj in arhiva sa pot incerca sa corectez modulul.
Multumesc anticipat ,
Dodo