[cspay-dev] Problema inserare date rezolvata partial

Lupescu Grigore lupescu_grigore at hotmail.com
Sun Jul 19 13:50:29 EEST 2009

Am gasit o solutie la inserarea datelor in BD construind instructiunea SQL dintr-un string si apoi executand
cursor.execute(instructiune_string)
Instructiunea string am construit-o astfel :
instructiune_string+=str(element)+"," // daca elementul e int
instructiune_string+=" \' "+str(element)+" \' ,"
Inca nu e nimic automatizat... Instructiunile au fost scrise pentru fiecare camp din tabelul "ore"

Referitor la functia de parsare am intampinat probleme referitoare la atribuirea valorii "" sau '' unui obiect de tip string/unicode astfel pe moment am adauga la toate variabilele care nu aveau valoare prin default '0'... Considerand ca eu stiu care e int si care e string (construind de mana instructiunea SQL acest lucru nu a prezentat vreo problema -> '0' devenea 0 in SQL cand trebuia int si '0' devenea '0' in SQL cand trebuia string)
NOTA 1 : Caracterele speciale au fost pierdute la conversia Unicode-> String
NOTA 2 : Orice spatiu gol va fi trecut in tabel cu 0 (caracter sau cifra)
NOTA 3 : Modificarea structurii tabelului nu este permisa ... Datele sunt inserate dupa index nu dupa titlul coloanei (momentan nu am gasit o solutie la aceasta problema deoarece trebuie luat in considerare si faptul ca inserarea dupa titlu poate constitui o problema daca cineva se decide sa modifice un titlu exemplu "Titlu disciplina -> titlu disciplina -> Disciplina"