[cspay-dev] Sesiune de comuniuni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 4 22:33:01 EEST 2008

On Sun, 2008-05-04 at 19:24 +0300, Vlad Dogaru wrote:
> [...]
<snip>
> în concluzie, mă îndoiesc că se propune o temă pe care să trebuiască să
> aber^W discutăm noi. Oricum, banuiesc că trebuie să avem un îndrumător
> (Răzvan, te rog) care ne spune mai multe pe măsură ce află.

O sa ma interesez si o sa va spun. Din cate stiu exista niste "domenii".
Dar stiu ca George Milescu si cu Mircea Bardac au fost anul trecut si au
prezentat proiectul de generare/corectare automata a testelor grila.
Deci nu ar trebui sa fie o problema in a vorbi despre ceea ce ati facut.

O sa va tin la curent, nevertheless.