[cspay-dev] Sesiune de comuniuni

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 4 19:24:13 EEST 2008

On Sun, 2008-05-04 at 19:14 +0300, Lucian Cojocar wrote:
> Eu aş vrea să merg, dar nu trebuie să dezbatem o anumită temă, sau putem
> vorbi despre ce am făcut?

Salut şi bun venit înapoi :-)

din experienţa (îndoielnică) de anul trecut de la mate, pot spune că e
suficient să ne prezentăm cu ceva ce e al nostru. De exemplu, nouă anu'
trecut ne-a dat nea' Radu câteva pagini de tradus, am pus vreo 2 poze
vag relevante, apoi am făcut şi o prezentare. Input personal ==
traducere + aşezare în pagină (LaTeX :-P) + Google (plus mult timp, dar
nimic original -- asta vreau să spun). Acum, probabil depinde şi de cine
vine, în sensul că la mate erau destul de puţini studenţi, deci
standardul era chiar scăzut.

în concluzie, mă îndoiesc că se propune o temă pe care să trebuiască să
aber^W discutăm noi. Oricum, banuiesc că trebuie să avem un îndrumător
(Răzvan, te rog) care ne spune mai multe pe măsură ce află.