[cspay-dev] editare

Cojocar Lucian cojocar at rosedu.org
Mon Jul 28 10:16:20 EEST 2008

Alexandra Gherghina wrote:
> Am uploadat un nou draft la editare [1].
>
> Am extras din BD toate variantele de pana atunci si le-am introdus in combo box. Apar doar variantele existente pentru criteriile selectate. Combobox-urile sunt editabile.
> Urmeaza sa ma sincronizez ca style cu ce facuse Eduard.
>
> Am urmatoarele intrebari:
>
> 1) Ar fi mai bine sa predefinim valori? Ma refer la an, serie? Query-ul nu dureaza mult si are loc o sg data, dar valori predefinite ar salva typos. Problema aici ar fi reguli gen: la coloana x alegeti numai din optiunile disponibile".
Văd că este realizat deja; adică poţi alege doar opţiuni valide
(existente în baza de date), totuşi la unele combo-uri mai trebuie
opţiunea de adăugare o nouă înregistrare.

> 2) Ce informatii stiti pt legenda ( in plus, sau in loc de "??").
Nu înţeleg, ce legendă; click pe fiecare câmp din capul tabelului şi
aflat înformaţii?

> 3) Vi se incarca si voua greu pagina?
Da, şi merge greu; cred că ar fi mai bine dacă ar fi mai puţine lucruri
pe pagină -- câmpurile needitatibile să fie afişate normal, nu într-o
formă, eventual o opţiune de 10, 20, 30 de pagină.

> 4) Prima oara cand se incarca pagina sa arate tot tabelul sau sa nu arate nimic?
După mine tot tabelul -- e o parte importantă (cea mai importantă).

Văd că mai există ceva asemănător:
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/cspay2/cspay/0_orar_viz.php (după
ce m-am autentificat ca secretara la iw2/cspay2/cspay, apoi orar --
vizualizare).
Care-i treaba, unul ar trebui să fie pentru secretară şi altul pentru
profesor?

Lucian