[cspay-dev] editare

Alexandra Gherghina alexandra.gherghina at yahoo.com
Mon Jul 28 07:14:09 EEST 2008

Am uploadat un nou draft la editare [1].

Am extras din BD toate variantele de pana atunci si le-am introdus in combo box. Apar doar variantele existente pentru criteriile selectate. Combobox-urile sunt editabile.
Urmeaza sa ma sincronizez ca style cu ce facuse Eduard.

Am urmatoarele intrebari:

1) Ar fi mai bine sa predefinim valori? Ma refer la an, serie? Query-ul nu dureaza mult si are loc o sg data, dar valori predefinite ar salva typos. Problema aici ar fi reguli gen: la coloana x alegeti numai din optiunile disponibile".
2) Ce informatii stiti pt legenda ( in plus, sau in loc de "??").
3) Vi se incarca si voua greu pagina?
4) Prima oara cand se incarca pagina sa arate tot tabelul sau sa nu arate nimic?

[1]
http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/iw2/form/0_orar_editare.php (din contul de secretara => modifica)

Alexandra