[cspay-dev] Modificari site

Eduard Tuþescu eduard_tutescu at yahoo.com
Sun Aug 17 23:29:44 EEST 2008

--- On Sat, 8/16/08, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> From: Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
> Subject: Re: [cspay-dev] Modificari site
> To: "Lista de discutii CSpay" <cspay-dev at lists.rosedu.org>
> Date: Saturday, August 16, 2008, 6:26 PM
> <snip>
>
> Will do.

> Astea le vom face dupa ce completam informatiile de
> ajutor/asistenta.

> ~cspay/public-html/v2/	    ??
>
> URL-urile cspay.cs.pub.ro, www.cspay.cs.pub.ro,
> po.cs.pub.ro si
> www.po.cs.pub.ro puncteaza catre directorul
> ~cspay/public_html. Edi,
> [...]

  Inca nu am testat aplicatia in Epiphany. Nu am mentionat, dar marirea/micsoarea fontului se face astfel : exista un numar de foi de stil care se incarca la apasarea celor doua butoane;momentan exista doar 4 astfel de foi fiecare diferand de celelalta prin atributul font-size la toate clasele/id-urile; am creat decat 4 astfel de foi, pentru a se vedea cum functioneaza, le putem modifica ulterior.
  Eu voi fi plecat o saptamana si nu voi putea posta modificarile facute la site decat cand ma voi intoarce.
Eduard.