[cspay-dev] Modificari site

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 16 18:26:24 EEST 2008

On Tue, 2008-08-12 at 02:11 -0700, Eduard Tuþescu wrote:
> Salut,
<snip>
> ???????????????????????????????????????????????????
> - mesaje de ajutor - cu ajutor de la razvan      ??

Will do.

> ---- document pdf pentru ajutor secretara        ??
> ---- screencast pentru utilizarea aplicatiei     ??

Astea le vom face dupa ce completam informatiile de ajutor/asistenta.

> Altele : 						    ??
> - mutare surse in trunk					    ??
> - cale serioasa						    ??
> - folosire url cspay.cs.pub.ro; ~cspay/public-html/v2/	    ??

URL-urile cspay.cs.pub.ro, www.cspay.cs.pub.ro, po.cs.pub.ro si
www.po.cs.pub.ro puncteaza catre directorul ~cspay/public_html. Edi,
poti muta acolo fisierele web? Sa avem "oficializate" noile URL-uri :-)
Modifica de asemenea si Makefile-ul care face publish ca sa copieze
sursele PHP & HTML in ~cspay/public_html/v2.

> - razvan trebuie sa faca rost de lista de profi cu materii  ??
>   si adrese e-mail si lista de sali			    ??

O sa ma ocup de asta saptamana care vine.

> Precizari :
> - adresa de mail pe care se trimit mesajele de la asistenta nu este
> setata, iar formatul este plain-text(ca sa fie html cred ca trebuie
> adaugat un header)

Cred ca ceva de genul noreply at anaconda.cs.pub.ro e OK. Eventual o sa
facem noi un cont pe care sa se trimita mesaje de tip tichet pentru cei
ce intampina probleme.

> - ca sa mearga butoanele de marit/micsorat fontul si
> ascunderea/aratarea coloanelor trebuie activate cookieurile

Super. Dar la mine (Epiphany) exista o limitare la cresterea fontului.
Cand ar ajunge la scroll orizontal nu merge mai departe.

Nice work, Edi. Thumb up!