[CSProjects] CSPay se pregateste de lansare (?)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 15:11:46 EEST 2007

Lucian Cojocar wrote:

> Eu stiu ca se foloseste de executabilul:
> http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/ws/filedetails.php?repname=CSpay&path=%2Ftrunk%2Fsrc%2Flibcspay%2Ftest.c&rev=0&sc=0

Din surse:

---
razvan at anaconda:/home/cspay/public_html/iw$ grep CSPAY_URI *.*
config.php:define('CSPAY_URI', './cspay');
generate.php:exec(CSPAY_URI." ".CSPAY_XML_URI." ".$tmpfname,
$lista_fisiere);
---

După câte vezi se execută fişierul ./cspay aflat local în directorul
iw/. Oricum eu am făcut testarea pe configuraţia existentă şi a fost OK.
  Voi încerca o testare pentru versiunea în linia de comandă
interactivă/non-interactivă.

Răzvan