[CSProjects] CSPay se pregateste de lansare (?)

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Sep 15 15:10:25 EEST 2007

On 9/15/07, Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com> wrote:

> Eu stiu ca se foloseste de executabilul:
> http://anaconda.cs.pub.ro/~cspay/ws/filedetails.php?repname=CSpay&path=%2Ftrunk%2Fsrc%2Flibcspay%2Ftest.c&rev=0&sc=0

> Lucian

Stii si stii bine. In /home/cspay/public_html este prezent acel
executabil de test. Interfata Web il foloseste si se pare ca
functioneaza bine.

Nu am pus executabilul cspay propriu-zis (cel la care dezvolta in
prezent Andrew), pentru ca la momentul respectiv nu era gata. Varianta
neinteractiva este functionala, dar inca nu stim cum se descurca cu
parametri (Andrei, te rog sa ma contrazici).

Alex

--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/