[CSProjects] CSPay se pregateste de lansare (?)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 13:25:52 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:
> Salutare tuturor,
>
> Deschid o nouă discuţie (lăsând-o puţin la o parte pe cea legată de
> formatul de ieşire) pentru a face lucrurile clare. Mai sunt ~3
> săptămâni până începe şcoala... facultatea şi proiectul la care am
> lucrat cu drag de... câteva luni de zile, nu este încă gata de
> lansare.

Este într-adevăr vremea să "wrap things up". În momentul de faţă primul
pas este să avem complet integrată şi funcţională interfaţa web (punctul
1). Întrebarea mea este: este îna acest moment integrată interfaţa web
cu componentele din spate? (în speţă cu executabilul cspay).

> Cred că ar fi bine dacă ne-am da toţi cu părerea legat de ce ar mai fi
> de făcut (de ce nu, am putea întreba şi oameni din afara echipei de
> dezvoltare: "asta-i aplicaţia, asta trebuie să facă, este bine aşa, ce
> îi mai trebuie?").

O să discut cu viitorii utilizatori.

> Primul lucru incomplet pe care îl raportez este: cum generăm
> spreadsheeturi pentru mai multe luni? (în momentul de faţă,
> utilizatorul alege o lună i.e. Octombrie şi primeşte situaţia pentru
> octombrie.

Să rezolvăm întâi punctul 1.

Răzvan