[CSProjects] CSPay se pregateste de lansare (?)

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Sep 8 09:22:46 EEST 2007

Salutare tuturor,

Deschid o nouă discuţie (lăsând-o puţin la o parte pe cea legată de
formatul de ieşire) pentru a face lucrurile clare. Mai sunt ~3
săptămâni până începe şcoala... facultatea şi proiectul la care am
lucrat cu drag de... câteva luni de zile, nu este încă gata de
lansare.

Cred că ar fi bine dacă ne-am da toţi cu părerea legat de ce ar mai fi
de făcut (de ce nu, am putea întreba şi oameni din afara echipei de
dezvoltare: "asta-i aplicaţia, asta trebuie să facă, este bine aşa, ce
îi mai trebuie?").

Primul lucru incomplet pe care îl raportez este: cum generăm
spreadsheeturi pentru mai multe luni? (în momentul de faţă,
utilizatorul alege o lună i.e. Octombrie şi primeşte situaţia pentru
octombrie.

Cam atât deocamdată.

PS: e lung mail-ul, dar vroiam să mai vorbesc şi despre testare,
raportare erori şi publicitatea   de care are nevoie CSPay pentru a
deveni o unealta a lucrătorilor-cu-ora din POLI :>
--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/