[CSProjects] Format fisier de iesire

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Sep 6 21:42:25 EEST 2007

Lucian Cojocar wrote:
> Salutare,
> dupa cum probabil stiti OOXML nu va fi standardizat[1],

Şi tu eşti înscris pe rlug? :-P

> deci nu prea
> mai are sens sa-l implementam. Asadar ne ramane de implementat
> suportul pentru formatul Excel (*.xls).

Aparent o să fie un fel de reevaluare. Dar s-a cam stins treaba. Oricum
era buggy rău OOXML-ul [3].

> Intrebare:
> Este chiar necesar sa implementam suportul pentru *.xls? Pentru ca
> m-am uitat pe o specificatie[2] si m-am jucat putin cu fisiere *.xls
> si cu versiunile acestora si pare cam greoi (adica-ti trebuie multa
> rabdare) sa implementezi asa ceva.
>
> P.S. poate gasim o alta solutie la treaba asta.
> P.P.S. e fantastic cum crapa Microsoft Office cand fiserul xls este _stricat_.

Nu există nicăieri un convertor ods2xls? Eu am mers pe un o ieşire
pluriformat bazându-mă pe aşa ceva.

Dacă nu există, nu are sens să ne stresăm. Mai degrabă găsim noi
caracteristici pentru aplicaţia noastră decât să facem aşa ceva.

Răzvan

[3] http://ooxmlisdefectivebydesign.blogspot.com/