[CSProjects] Format fisier de iesire

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Thu Sep 6 20:37:33 EEST 2007

Salutare,
dupa cum probabil stiti OOXML nu va fi standardizat[1], deci nu prea
mai are sens sa-l implementam. Asadar ne ramane de implementat
suportul pentru formatul Excel (*.xls).

Intrebare:
Este chiar necesar sa implementam suportul pentru *.xls? Pentru ca
m-am uitat pe o specificatie[2] si m-am jucat putin cu fisiere *.xls
si cu versiunile acestora si pare cam greoi (adica-ti trebuie multa
rabdare) sa implementezi asa ceva.

P.S. poate gasim o alta solutie la treaba asta.
P.P.S. e fantastic cum crapa Microsoft Office cand fiserul xls este _stricat_.

[1] http://www.agora.ro/index.php?qs_sect_id=126&qs_f_id=5&qs_stire_id=20340
[2] http://sc.openoffice.org/excelfileformat.pdf

Lucian