[CSProjects] Cateva probleme

andrew b andreibuhaiu at gmail.com
Mon May 14 09:17:34 EEST 2007

On 5/13/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> codul il scriem in ASCII - parerea mea e ca ar fi tampenie sa facem
> altfel; nu vad care este rostul - avem diacritice in nume dar astea le
> vom face in documentatie sau altundeva, nu in cod

  Deci Buhaiu Andrei, Lucian Cojocar, Dumitrache Mihai, Eftimie Alex si
Dogaru Vlad(ca presupun ca nu prefera Vladut) nu au diacritice au mai ramas
2:P. Ideea e ca intradevar nu are sens sa ne complicam cu diacritice in cod.

> le facem statice, nu e problema ... ca sa le facem dinamice trebuie doar
> modificat in Makefile un pic :-P

Mie imi convin statice, si daca tot am ajuns la biblioteci daca se poate sa
se realizeze in viitor un header pentru fiecare dintre cele doua biblioteci,
pentru ca mi-ar trebui la main.

> parerea mea este ca totul sa fie in engleza in partea de cod; stiu ca nu
> este super proiect, dar in general codul sursa si comentariile pentru un
> proiect "expus" sunt in engleza ... nu am nimic impotriva faptului sa
> fie comentariile in romana, totusi, cat timp asta e parerea majoritara

Deci eu ma ofer sa traduc/corectez toate comentariile am mai facut asta si
sigur n-o sa ia prea mult. Deci eu zic sa lasam comentariile in ce limba
vrea fiecare dupa care trec eu prin ele si le traduc din  romana  sau
Engleza KGB in Engleza si eventual ma mai uit dupa greseli in cele din
engleza. E ok asa?