[CSProjects] Cateva probleme

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sun May 13 13:11:30 EEST 2007

Salutare,
am si eu cateva intrebari/probleme/neclaritati.

1. Vom avea suport pentru diacritice?
Aici nu stiu _exact_ ce implica diacriticele, dar cred ca e o problema
importanta, ce trebuie stabilita de la inceput.

2. Bibliotecile pe care le vom face vor fi statice sau dinamice?
Din cate stiu eu codul nu difera. Si, cum a sugerat si Vlad, nu cred
ca avem nevoie de bilioteci dinamice, pentru ca nu vor fi folosite si
de alte aplicatii si, in opinia mea, la compilare bibliotecile
dinamice reprezinta o bataie de cap.

3. Care este limba in care scriem sursa ?
Eu unul as zice variabilele sa fie in engleza, dar comentariile sa
ramana in limba romana.

4. Unde se citeste (parseaza) fiserul cspay.xml?
Am inteles ca de cei care se ocupa cu iw si intr-o biloteca(libcspay)
sau in cpsay (programul in line de comanda). Am descoperit ca si
wxWidgets are suport pentru XML, asa ca l-as putea parsa si eu (desi
fac o treaba care s-a mai facut in doua locuri).

5. Aceleasi coding standards se apllica si pentru C++ ?

Il rog pe Vlad sa puna svg-ul (eventual updatat) cu schema pe wiki.

Il rog pe Razvan sa mai puna cateva fisiere exemplu (eventual unul mai
variat, adica profesorul preda mai multe materii si are functii
diferite).

Mai am o rugaminte, aici trebuie sa fie mai multi de acord, sa facem
subiecte la meilurile care vin dupa un commit sau dupa o modificare la
wiki, de genul [cspay-commit] Subiect, si [cspay-wiki] Subiect, pentru
o mai buna filtrare (ma rog, le-am filtrat altfel dar cred ca e mai
bine asa :-) ).

Lucian