[CSProjects] Coding style

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 13:44:33 EEST 2007

Salut!

Observatii referitoare la coding style:

<flame>
- eu folosesc TAB pentru indentare, desi nu am o problema cu 4 spatii
cat timp mi se specifica avantajele
- sa incercam sa pastram codul cat mai curat si fara brizbizuri; de
optimizari se ocupa compilatorul; nu trebuie sa ne spargem in figuri;
vrem sa fie codul clar
- partea cu tipul functiei sus este ok pentru folosire ctags (parca); in
principiu eu nu scriu cod asa, dar nu am nimic impotriva, cat timp mi se
specifica avantajele acestei scheme
</flame>

link-uri utile de coding style:
Linux Coding Style: http://lxr.linux.no/source/Documentation/CodingStyle
BSD Kernel Normal Form:
ftp://ftp.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-current/src/share/misc/style
GNU Coding Standards: http://www.gnu.org/prep/standards/standards.html

Unele observatii vor fi facute si pe parcurs, in asa fel incat sa scriem
cod de buna calitate si sa pastram o uniformitate a acestuia.