[CSProjects] Subversion

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 12:16:24 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:

> Nu e numai fisierul ala. Se pare ca toate commit-urile ajung directoare
> 770 cu owner si group razvan (adica cine le-a facut). La fel e si pe
> repo-ul din ~cspay/cspaysvn.
>
> La mine, local, sunt create cu modul 775. Si 2 useri il pot folosi fara
> probleme atata timp cat fac parte din grupul fisierului. Nu imi explic
> diferenta, dar asa se pare.

Nici eu nu sunt de acord cu solutia propusa de mine; insa pe moment nu
gasisem nimic viabil si am zis sa fac asa; o sa ma documentez chiar azi
si o sa incerc sa gasesc o solutie buna.

Neajunsul principal nu este faptul ca ar avea acces la repository toti
cei care au acces la contul cspay, ci faptul ca nu o sa se vada cine a
dat commit.

Ma apuc sa sap dupa o solutie potrivita.