[CSProjects] Subversion

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 11:01:25 EEST 2007

Lucian Cojocar wrote:
> Nu prea sunt de acord cu aceasta solutie.
> Nu o sa stim cine a dat commit (daca asta e important).
>
> Tot nu inteleg de ce nu ai schimbat grupul fiserului current, cum am sugerat
> mai sus.

Nu e numai fisierul ala. Se pare ca toate commit-urile ajung directoare
770 cu owner si group razvan (adica cine le-a facut). La fel e si pe
repo-ul din ~cspay/cspaysvn.

La mine, local, sunt create cu modul 775. Si 2 useri il pot folosi fara
probleme atata timp cat fac parte din grupul fisierului. Nu imi explic
diferenta, dar asa se pare.

alias give='man'
give head