[CSProjects] Subversion

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 7 00:14:28 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:

> Nu stiu daca e chiar solutia indicata. I mean, a imparti un cont si mai
> ales o parola este deja o solutie temporara, hai sa nu folosim diverse
> artificii. Eu am incercat (si cu acest inceput vine si disclamer-ul
> obisnuit) la mine un repo, se plangea de acelasi lucru (exact acelasi
> fisier), dar dupa ce i-am schimbat modul in 777 a mers si pentru alt
> utilizator. Acum in loc de chmod 777, am putea sa chown cspay:cspaysvn
> (eventual pe tot directorul?) si teoretic am rezolva. Teoretic.
On second thought, lucrurile par a functiona cum trebuie; imi retrag
revolta initiala pentru simplul fapt ca /functioneaza/. Si oricum,
pentru administrarea wiki-ului, a website-ului etc. tot ne trebuia acces
la contul cspay.

Acum, o intrebare scurta. In cazul in care nimeresc sa adaug un script
care trimite mail la commit, ar fi indicat sa trimita mail la
csprojects at anaconda.cs.pub.ro ? Eu cred ca nu, ca ar fi multe mailuri si
daca nu ar fi clar delimitate, ar scade rata signal-to-noise (mai ales
la inceput, cand mai face omu' un test).

Daca credeti ca ar fi indicat sa trimita un mail la lista, spuneti. Daca
nu, adaugam adrese on an opt-in basis. Repet, /daca/ reusesc.

Vlad
--
alias give='man'
give head