[CSProjects] Subversion

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 6 23:21:56 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> bun!
>
> am creat un nou repository in ~cspay/cspaysvn; are acces utilizatorul
> cspay a carui parola o stiti cu totii; eventual puteti utiliza
> autentificarea cu chei publice ca sa nu mai ceara parola
Nu stiu daca e chiar solutia indicata. I mean, a imparti un cont si mai
ales o parola este deja o solutie temporara, hai sa nu folosim diverse
artificii. Eu am incercat (si cu acest inceput vine si disclamer-ul
obisnuit) la mine un repo, se plangea de acelasi lucru (exact acelasi
fisier), dar dupa ce i-am schimbat modul in 777 a mers si pentru alt
utilizator. Acum in loc de chmod 777, am putea sa chown cspay:cspaysvn
(eventual pe tot directorul?) si teoretic am rezolva. Teoretic.

Si inca o clarificare (sper). La tine merge doar
svn+ssh://anaconda.cs.pub.ro/ pentru ca atat userul local, cat si cel de
pe anaconda sunt ``razvan''. La mine local e vlad si pe anaconda e
ddvlad, si daca nu specific svn+ssh://ddvlad@anaconda.cs.pub.ro/ o sa
incerce sa se logeze ca vlad. Sper ca am inteles corect si sper sa ajute
daca se loveste cineva de aceeasi problema.
--
Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.