[CSProjects] Intalnire

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 1 23:57:07 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Imi pare rau ca nu am mai apucat sa vorbim pe parcursul saptamanii
> trecute; am avut destul de multa treaba zilele astea.
Probabil pentru majoritatea a fost ciudat, what with going away, coming
back, or just plain lying drunk all day.

> Eu sunt disponibil miercuri de la ora 20:00, joi de la ora 14:00 la ora
> 16:00 sau vineri de la ora 8:00 la 10:00 sau de la 12:00 incolo.
Miercuri dupa 8 nu cred ca o sa poata nimeni, ca oricum unii avem ore de
la 8 la 6 (bine, probabil nu facem PL, dar tot 10 ore prin facultate se
numesc). Vineri de la 8 la 10 avem ore, iar dupa aia speram sa plec
acasa. Si am pana la 4, tren la 7, deci all in all pentru mine nu se
leaga nici vineri.

Ar ramane joi, cu conditia sa mergem la engleza mai devreme, ceea ce
oricum se intampla mereu si se va intampla probabil si saptamana asta.

Bun venit inapoi celor care au fost plecati si insanatosire grabnica
pentru toti,

Vlad
--
Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.