[CSProjects] Intalnire

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 1 21:24:12 EEST 2007

Salut!

Imi pare rau ca nu am mai apucat sa vorbim pe parcursul saptamanii
trecute; am avut destul de multa treaba zilele astea.

Intrucat nu ne-am putut intalni azi (1 mai & all), as dori sa stabilim o
noua intalnire pentru saptamana aceasta.

Eu sunt disponibil miercuri de la ora 20:00, joi de la ora 14:00 la ora
16:00 sau vineri de la ora 8:00 la 10:00 sau de la 12:00 incolo.

Daca nu ne putem potrivi, ramane sa ne vedem saptamana viitoare. Daca ne
potrivim, comunicati-mi si mie, va rog, intervalul orar ales.