[CSProjects] libcspay

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sat Aug 4 13:45:39 EEST 2007

Salutare,
acum ca libcspay este aproape gata, ma gandeam sa fac ordine in ea.
Asadar cspay.h va avea:

struct cspay_config *cspay_get_config(char *); /* char * numele
fisierului *.xml*/

struct cspay_file_list *cspay_convert_options(struct cspay_config *,
char *); /* char * numele fisierul *.ini*/

plus functiile de eliberare a memoriei.
Are cineva alta parere/propunere/idee?

Poate cineva sa detalieze cazul in care se genereaza mai multe
fisiere, am inteles ca e unul pentru fiecare luna. Cumva "luna= ", din
personal.ini poate avea mai multe valori, adica "luna=2, 3, 4"?

Si acum flame-ul zile, cred ca voi folosi si goto.

Lucian