[CSProjects] This stuff really works

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 2 22:46:38 EEST 2007

Salut!

Am inceput sa mai trebaluiesc prin sursele de la libcspay si am adus
proiectul intr-o stare cat de cat functionala. In acest moment, folosind
un fisier .ini veritabil (l-am creat chiar eu pentru modelul de plata cu
ora de anul trecut), am creat un fisier .ods cu plata cu ora pentru luna
octombrie.

Am plasat in doc/rd_samples fisierele .ods pe care le-am folosit eu anul
trecut pentru plata cu ora. Dupa rularea executabilul cspay din
libcspay/ veti vedea ca fisierul .ods obtinut seamana destul de bine cu
ce ar trebui sa iasa in final.

Avem deci libcspay si libspreadconv in mare masura functionale. Ce ar
mai trebui facut aici:
* tabelul creat ar trebui sa aiba liniile ingrosate (contururile) doar
pentru tabelul cu nr. crt & all, nu pentru tot
* ar trebui create niste contururi pentru micul tabel statistic de mai
jos (cel cu prof, sl, as, etc.)
* trebuie extrase in libcspay indexul facultatii si al departamentului
in cspay.xml conform cu datele din personal.ini pentru prelucrari
ulterioare: sef catedra, decan, etc.
* ar fi bine sa avem niste formule:
    * nr.crt sa fie calculat cu +1 fata de randul precedent
    * data sa fie calculata cu +7 pentru o noua saptamana de la aceeasi
grupa (sau +14 daca e vorba de semigrupe)
* trebuie calculat totalul de ore si orele de aplicatii si de laborator
per asistent/per prof/etc.
* trebuie schimbata afisarea lunii din engleza (October) in romana
(Octombrie)
* trebuie vazut cat de usor/daca se poate lucra cu diacritice (ma refer
in fisierul .ini si in cspay.xml)

Pana aici totul bine. Vreau sa declar ca sunt foarte multumit de tot
ceea ce ati realizat pana acum si va felicit pentru acest lucru (Mihai
pentru site, Alex pentru interfata web si inceputul cspay, Lucian pentru
interfata grafica si libcspay si Vlad pentru libspreadconv). Asta nu
inseamna ca nu astept sa ducem la bun sfarsit proiectul, mai ales ca nu
mai e asa de mult timp.

Ideal ar fi sa incheiem cat de cat repede componenta cspay de interfata
cu utilizatorul in linie de comanda pentru ca apoi sa reusim integrarea
mediului grafic si al interfetei web cu libcspay si libspreadconv.

Job well done! Congrats!