[CSProjects] CSpay v.1.000001

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Apr 22 11:01:15 EEST 2007

Dumitrache Mihai-Marian wrote:

> Neata tuturor
> Din studiourile p22 camera 30x a iesit prima varianta a layout-ului
> CSpay v.1.000001
> http://anaconda.cs.pub.ro/~fr33ze/
>
> Ca descriere : era 12 noaptea, si am facut ceva foarte simplu dupa cum a
> sugerat si razvan. In ceea ce priveste culorile am cautat ceva calm,
> care sa se imbine frumos, nesuparator la ochi (sper) si le-am aplicat
> dupa teorema web2.0 : "se iau 3-4 culori bine alese si se face un layout
> pentru web". regula : "un layout nu trebuie sa contina culorile
> curcubeului". Si cam atat.
Wow. Tre' sa tin minte reteta asta. :-)

> Feedback pls. Sa nu va fie frica in a il critica, ce e acolo se poate
> schimba foarte usor, si modificari se aduc tot timpul ca sa fie pe
> gustul majoritatii.
Mie imi place tocmai pentru ca e calm si simplu. Poate e cam ingust,
motiv pentru care cred ca ar trebui centrat. Si cred ca ar trebui lasata
o margine la stanga, cat de mica. In afara de asta, fonturile mi se par
bine alese (nu stiu ce sunt, dar sunt lizibile si placute), doar ca zic
eu ca ar trebui sa nu tipe la noi meniul.

Prin bannere presupun ca intelegi ``use firefox'', ``valid xhtml'' etc,
nu ``trafic ranking''. Ma rog, asta era o gluma :-)

> PS: deschideti doar cu mozilla, ie inca nu stie css.
Serios? Adica nu stie deloc, sau are suport incomplet? My god, the noobs...

My .02 RON,
Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.