[CSProjects] CSpay v.1.000001

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Sun Apr 22 10:49:23 EEST 2007

Neata tuturor
Din studiourile p22 camera 30x a iesit prima varianta a layout-ului CSpay
v.1.000001
http://anaconda.cs.pub.ro/~fr33ze/

Ca descriere : era 12 noaptea, si am facut ceva foarte simplu dupa cum a
sugerat si razvan. In ceea ce priveste culorile am cautat ceva calm, care sa
se imbine frumos, nesuparator la ochi (sper) si le-am aplicat dupa teorema
web2.0 : "se iau 3-4 culori bine alese si se face un layout pentru web".
regula : "un layout nu trebuie sa contina culorile curcubeului". Si cam
atat.

Feedback pls. Sa nu va fie frica in a il critica, ce e acolo se poate
schimba foarte usor, si modificari se aduc tot timpul ca sa fie pe gustul
majoritatii.
Numai bine.
PS: deschideti doar cu mozilla, ie inca nu stie css.
--
Dumitrache Mihai - Marian