[CSProjects] Working title

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 17 20:53:25 EEST 2007

Lucian Cojocar wrote:
> În data de 17.04.2007, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> a scris:
>
> Circuite de ordinul intai :).

> Sunt de acord cu numele asta, dar am si eu o propunere:
> FACIT
> * Formulare fAra Calendar sI Timp
> * Fac, de la facultate, it de la it :).
> * fac, facultatea de automatica si calculatoare.
> * facit, pe google, arata ca este un calculator (numeric) vechi.
> * treaba hazlie (cred), o sa fie pronuntia lui cu o pauza intre C si I.
Imi place. Si daca numai pentru ultimul motiv, dar imi place. Sper insa
ca scrierea cu all caps e menita sa atraga atentia doar. I mean, mai
toate proiecte *NIX-related au nume cu litere mici. I can see it now --
facit-1.0.tar.bz2 :-)

> Un dezavantaj este pronuntia lui (muzicalitatea; parca ar fi intr-o
> limba asiatica) sau mi se pare ?
Am putea sa punem o nota legata de pronuntie pe site :-) Oricum, mie mi
se pare nimerit numele. Probabil putin mai bun decat precedentul.

Vlad
--
Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.