[CSProjects] Working title

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Tue Apr 17 20:45:30 EEST 2007

În data de 17.04.2007, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> a scris:
> Pentru ca toata lumea vad ca invata la ELTH (cred), o sa propun eu

Circuite de ordinul intai :).

> numele la care s-a gandit cineva (chiar nu mai stiu cine, scuze). How's
> csal? Sau csalary? CS as in computer science, C as in limbajul
> bibliotecii, si stiu ca nu e un program de salarii, dar pe undeva tot de
> bani e legat.
>
> Pana la vreun nume mai ingenios de animal, consider this one.
>
> Vlad

Sunt de acord cu numele asta, dar am si eu o propunere:
FACIT
* Formulare fAra Calendar sI Timp
* Fac, de la facultate, it de la it :).
* fac, facultatea de automatica si calculatoare.
* facit, pe google, arata ca este un calculator (numeric) vechi.
* treaba hazlie (cred), o sa fie pronuntia lui cu o pauza intre C si I.

Un dezavantaj este pronuntia lui (muzicalitatea; parca ar fi intr-o
limba asiatica) sau mi se pare ?

Lucian