[cdl-studenti] [proiecte] MinVG

Iulian-Nicu Șerbănoiu undergraver at gmail.com
Wed Mar 3 12:09:55 EET 2010

Salut,

Am facut o scurta prezentare in engleza despre MinVG care este
disponibila la adresa de mai jos[1]

Acolo sunt cateva lamuriri referitoare la unele taskuri.

Dan, adevarul este ca cerinta poate fi impartita in 2 sub-cerinte.

1. Integrarea cu alta interfata grafica
2. Integrarea cu alta biblioteca audio

Aceste doua directii care pot fi urmate au scopul evident de a
populariza biblioteca.

Cazul 1. Pentru dezvoltatorii de interfete grafice: e mai usor sa
foloseasca biblioteca daca exista un exemplu scurt si la obiect de
integrare (wxWidgets, gtk, qt ... - de preferinta folosind metodele
oferite de biblioteca GUI pentru tratarea evenimentelor/sincronizare
etc - pentru a oferi aceeasi portabilitate pe care o ofera si
biblioteca GUI).

In cazul interfetelor grafice se doreste [evident] ceva care nu
blocheaza GUI-ul (asincron).

Momentan exista o integrare cu wxWidgets.
---

Cazul 2. Pentru cei care au deja o biblioteca audio integrata si vor
sa foloseasca optiunile MinVG un exemplu de utilizare (cu acea
biblioteca audio) reprezinta un punct de plecare.

Se poate realiza ceva in mod text in acest caz. De preferinta sa fie
ceva asincron dar nu e obligatoriu.
---

Orice sugestii vor fi dezbatute si se va alege optiunea cea mai ok
(chiar daca sugestiile implica un redesign ele vor fi luate in calcul
- asa ca e bine sa indrazniti sa spuneti ce va supara).

Nota: In general eu doresc portabilitate (cross-platform,
cross-compiler...) cat mai mare; Optiunile particulare vor fi luate in
consideratie daca nu exista solutii alternative sau daca volumul de
munca pentru realizarea portabilitatii este [nejustificat de] mare.

Sursele sunt pe un repository mercurial (hg); este un SCM distribuit
*asemanator* cu git.

Scuze ca informatiile ajung abia acum. Daca sunt alte probleme sunt
aici sau pe privat (desi prefer lista de vreme ce raspunsurile pot
interesa si pe altii).

[1] http://docs.google.com/present/view?id=dchgzw94_33g6d3j8gm

O zi buna,

Iulian Şerbănoiu