[android] [D'Android] Idei proiecte Android

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Fri Sep 18 19:23:11 EEST 2015

> Salut,
>
> După cum spuneam, revin cu un mail să discutăm idei de proiecte. Ar fi
> bine să avem 3-4.
>
> Mai jos aveți câteva idei la care m-am gândit eu și feedback-ul Ginei
> în legătură cu ele. Aștept și părerile voastre și alte idei.

pe ea și ți-o trimite înapoi (nu a fost ideea mea, am "împrumutat-o" de la
un coleg de birou)

idee (îl poţi folosi pt mai multe persoane în acelaşi timp). Nu e rea
ideea, dar mi se pare puţin cam fad în ceea ce priveşte partea Android.

grupuri și folosește aplicația lor și SMS. Fără internet.

abordabile pt studenţi (în ceea ce priveşte nivelul de dificultate şi al
timpului pe care ar trebui să-l aloce - de avut în vedere).

Salut,

Am încercat ieri să descriu proiectele prezentate mai sus mai în detaliu și
am realizat că 2 din ele nu sunt foarte potrivite:
- Aplicația cu grupurile sms trebuie să implice un server cam mult; plus că
este nevoie de dispozitive efective. Nu merge pe emulator.
- Aplicația cu datorii ca să facă cam ce voiam eu să facă trebuie să existe
un server complex.

Așa că m-am gândit la altceva. Ce ar fi dacă am folosi ca punct de plecare
API-uri gratis de pe net și să îi lăsăm pe studenți să dezvolte de acolo?

Am făcut aici [0] un document dedicat proiectelor. Am alcătuit și o listă
de API-uri pe care le putem folosi.

[0]
https://docs.google.com/document/d/1-0JQk2jBhOF5cbB-fpHirW7LREcweV_FkQvYu8dCIkE/edit

Spor,
Dragoș

P.S. Ca să nu mai scriu și pe celălalt fir de discuție, ar fi bine să ne
apucăm de cursuri și laboratoare cât nu începe facultatea. Din experiență
proprie, timpul și cheful scade după 1 octombrie.