[android] Sala curs

Andrei Roșu-Cojocaru andrei.rosucojocaru at gmail.com
Mon Sep 7 16:17:46 EEST 2015

Salut,

Am rezervat sala EG306 pentru curs: 17 oct - 12 dec, sambata de la ora
> 10:00.
> Sala are 20 de statii.

Stie cineva ce configuratii au aceste statii?

Am putea instala Android Studio pe ele? In caz contrar, ar trebui sa vedem
daca putem incerca macar o varianta cu Eclipse + ADT. Mi s-ar parea penibil
sa le impunem sa vina cu laptopurile personale din cauza ca nu le putem
asigura niste masini echipate cat de cat.

De asemenea, pentru cei care nu dispun de un telefon Android, propun sa
folosim Genymotion ca emulator in detrimentul celui din Android Studio
(care mi se pare ca are performante inferioare).

Toate cele bune,
Andrei.